4.-8.4.
ZMĚNA V ROZVRHU Z
DŮVODU PLAVECKÉ VÝUKY (2. a 3. ročníku)
1.hodina | 2.hodina | 3.hodina | 4.hodina | 5.hodina | 6.hodina | |
PONDĚLÍ | ČJ | M | AJ | TV | ČJ | PČ |
ÚTERÝ | VL | PŘV | ČJ | M | AJ | |
STŘEDA | ČJ | VV | VV | M | ČJ | |
ČTVRTEK | ČJ | M | TV | ČJ | PŘV | |
PÁTEK | VL | AJ | ČJ | M | HV |
Domácí úkoly, informace
ze dne na den
Noc s Andersenem na 8.4.2016 od 18.00 hod. do 9.4 do 8.00 hod..
s sebou něco k večeři a na snídani, pití,
spacák nebo deku na spaní, karimatku nebo madračku, pouzdro.
Žáci obrželi informace o plánované návštěvě muzea v přerově (5.5.) a také
informace o škole v přírodě. Žádám Vás, abyste vyplnili přípradné alergie
na jídlo, nebo zdravotní omezení
a v určeném termínu uhradili zbývající částku - 1 000 Kč. Děkuji, Celnarová
31.3. V hodinách TV budeme za příznivého počasí chodit ven. Žádám proto, aby měli žáci ve svých skřínkách dvoje boty
(jedny čisté do tělocvičny, jedny ven) a také teplejší cvičební úbor.
1.4. DÚ AJ- učit se slovíčka U6
2.4. TŘÍDNICKÁ HODINA - 7.15 hod.
4.4. DÚ ČJ PS STR. 15 cv. 3,4
8.8. test slovíčka AJ U6 ve slovníčku (zatím ne kalendář a dny v týdnu)
5.4. DÚ M - učebnice str. 35 cv. 2 na folii nebo na papír
8.8. AJ pracovní sešit str. 53 cv. 4
5.4. TŘÍDNICKÁ HODINA - na třídnické hodině jsme se dohodli, že žáci budou mít možnost nechávat si někteté sešity ve škole (pokud nebudou mít v něm domácí úkol). ČJ - PS, M geo - PS, čítanku
6.4. DÚ ČJ PS STR. 16 cv. 1+a
7.4. minutovka M - písemné násobení dvojciferným činitelem - .20,.30.40.,...
7.4. 11.4. M - učebnice str. 36 cv.10 na folii nebo papír
8.4. 11.4. TEST čj - určování vzoru u rodu mužského
(pán, hrad, muž, stroj, předseda, soudce)
15.4. test HV - délka not - takty
UČIVO
4.4.
REALIZACE WORKSHOPU Z ERASMU - výroba maňáska z ponožky
- práce s geometrickými tvary (matematika)
ČJ - rod mužský - vzory + vzor předseda (životný) + soudce (životný)
- určování životnosti (učebnice), pracovní list. ČJ PS str. 15 cv. 2,3
AJ - str. 50 cv. 2 + gramatika - přítomný čas prostý - přehled + tvoření
ČT - Využili jsme krásného počasí a šli jsme na školní zahradu, kde jsme četli knížky z
třídní knihovničky + vyprávění o víkendu
5.4.
ČJ - diktát, rod mužský - přiřazování ke vzorům (interaktivní tabule)
M - rovnice - opakování, písemné násobení dvojciferným činitelem (20,30,40,60)
vyvození na kalkulačce, počítání příkladů
AJ - WB str. 53 cv.3, příprava projektu:
Žáci pracují na malém projektu - během kterého si zopakují učivo 6.lekce (dny v týdnu,
gramatika, činnosti, televizní programy)
činnosti, pořady) Mají možnost si vybrat ze 4 možností:
1. my calendar - můj kalendář (dny v týdnu + co kdy dělám)
2. popis postavy / osoby - co ráda dělá, co nedělá ráda (případně popis sám sebe)
3. TV program - můj TV program, nebo televizní (více kanálů i pořadů)
4. komix
Žáci konzultují svou práci v hodinách AJ - po opravě učitelem přepíší na čistý papír.
požadavky:
- minimální velikost A4
- učivo - zda se tam objevuje probírané učivo a zda ho tam není málo
- úprava (čitelné, pěkně napsané, obrázky)
6.4.
ČJ - rod mužský - vzory - interaktivní tabule + samostatná práce - přiřazování ke vzorům
VV - jak se oblékal Karel IV.
M - písemné násobení dvojciferným činitelem (.20,.30....)
- opakování u interaktivní tabule - společné počítání
- samostatná práce - počítání příkladů + kontrola na kalkulačce
ČT - čtenářská dílna - pokoj hlavní postavy z knihy
7.4.
ČJ - rod mužský - určování vzorů, hledání kartiček, bingo
M - písemné násobení dvojciferným číslem (např. x51, x33)
TV - odraz z můstku na švédskou bednu (průprava na přeskok přes kozu)
ČT - Ukázka z čítanky + práce s textem - sestavení osnovy
- slova spisovná, nespisovná - > úryvek z knihy O´bluda
8.4.
VL -
AJ - test slovíčka 6.lekce, dokončování svých projektů + konzultace
ČJ - rod mužský - vzory - určování životnosti + vzorů
- hledání PJ rodu mužského + určování vzorů v učebnici
- skloňování vzoru PÁN
M - geometrie - test - obvod trojúhelníku, čtverce, mnohoúhelníku
HV- DÉLKA NOT - hry, aktivity, skupinová práce