8.2.-12.2.
11.2. představení - Listování s Lukášem Hejlíkem 
Představení Bertík a čmuchadlo začíná v 8.30 hod. Společně odcházíme od školy v 8.00 hod. na Starou střelnici.
Žáci se ráno přezují a donesou si věci do třídy, případně posvačí.
Po prvním zvonění odcházíme společně k šatnám.
Do školy se vrátíme přibližně na třetí vyučovací hodinu. Poté se učíme podle rozvrhu.
Cena 50Kč (hrazeno z třídního fondu).
Bertíkovi je devět. Rodiče se rozvedli a on žije s maminkou, která si našla nového přítele. Bert mu říká Rypouš. Vůbec celou tuhle životní změnu nese těžce. Připadá mu to jako zrada. Chce, aby bylo všechno jako dřív! Žárlí. Vzteká se. Je na všechny kolem sebe protivný. Vymýšlí naschvály.
Domácí úkoly, informace
ze dne na den
8.2. DÚ - ČJ - PS str. 6 cv. 3+ a
9.2. Test ČJ - koncovky - rod střední - vzory
rysava.websnadno.cz/ceskyjazyk_4.roc/cj4_vzorypodjmen_rodstredni2.ht
VL - učit se letopočty
ŽÁCI ODEVZDÁVAJÍ LÍSTKY NA PLES, PŘÍPADNĚ NOSÍ PENÍZE.
Děkuji všem rodičům, kteří si zakoupili vstupenku.
9.2. DÚ M - kopie dokončit
12.2. Aj - odevzdat hotový miniprojekt - animal
15.2. test AJ - 4. lekce (slovíčka: animals, popis, předložky)
OD PŘÍŠTÍHO TÝDNE DOCHÁZÍ K DROBNÉ ZMĚNE V ROZVRHU Z
DŮVODU PLAVECKÉ VÝUKY (2. a 3. ročníku)
- v pondělí 4.hod. TV, 5.hodina ČJ (čtení, sloh)
- v úterý 1.hodina VL
10.2. DÚ ČJ PS str. 7 cv. 1 (dole), str. 8 cv. 2
12.2. V pátek bude 1.hodina AJ, 2.hodina VL
12.2. DÚ AJ - učit se na test (i na internetu - novinky - procvičujeme AJ)
23.2. projektový den PRAVĚK - s sebou kostým :)
DÚ Vlastivěda obrázek k pravěku
Učivo
PONDĚLÍ, 8.2.
ČJ - Vyprávění o víkendu, shrnutí probraného učiva v minulém týdnu
M - písemné dělení - procvičování, minutovka 3 příklady + zkouška
AJ - Animals - projekt - žáci si vybrali jedno zvíře, které v angličtině na papír popíší + doplní popis ilustrací
(zítra budeme dodělávat). - Práce se bude hodnotit.
ČT - Nesmysly - vlastní tvorba - skupinové tvoření nesmyslných příběhů
VL -časová osa, století, tisíciletí. Úvod pravěk
PČ - výroba stromku z dlaně (stříhání a lepení srdíček).
ÚTERÝ 9.2.
TV - gymnastika - cvičení na lavičkách
PŘV - Neživá příroda - horniny, nerosty (KŘEMEN)
Horniny: vyvřelé, usazené, přeměněné
ČJ - diktát (vyjmenovaná slova), kontrola DÚ,
test koncovky rod střední (vzory)
M - kontrola písemných prací, opakování pamětného sčítání a odčítání
- samostatná práce - pracovní list + dokončit za DÚ
PAMĚTNÉ SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ.docx (389533)
Aj - dokončování projektů - ANIMAL, práce se slovníkem, tvoření vět, popis
STŘEDA 10.2.
ČJ - vzory rod střední - koncovky PS str. 7 cv. 1,2,3
VV - Hodiny - dokončení, portfét
M - skupinová /samostatná práce - pamětné počítání
(příklady typu: 42 : 6 + 120= , 42 - 5 . 6 = )
Přednost má násobení a dělení před sčítáním a odčítáním !!!
pracovní listy + lepení
ČJ - čtenářská dílna - dokončení příběhu
ČTVRTEK 11.2.
DIVADLO - Listování s L.Heilíkem
3.hodina - Dokončení práce z PČ, malování na sádru
ČT - Kocourkov - čítanka str.63 Nejchytřejší kluk
- práce s básní, hledání hloupostí
- tvorba vlastních básní, (skupinová práce) brzy je zveřejníme na internetu:)
PÁTEK 12.2.
AJ- Hodnocení projektů, opakování na test - předložky a cvičení:
A - lion, dog, cat B - monkey, dog, spider C - cat, spider, elephant
1. It is in the picture A, B and it isn´t in picture C. It´s .....................................
2. It is in the picture C and it isn´t in picture A,B. It´s .....................................
3. It´s in the picture A, C and it isn´t in picture B . It ´s ..................................
(1 - dog, 2 - elephant, 3 - cat)
VL - pravěk
ČJ - Kontrola DÚ, test: opis + doplnění koncovek rodu středního
( na pol__, v obil__, za zrcadl__, s kormidl__ .)
M - Kocourkov - Geometrie - opakování + rozdíl mezi KRUHEM A KRUŽNICÍ
pozn.: Některým dětem stále dělá problém manipulace s kružítkem - procvičovat! Např. zkoušet tvořit kytičky)
HV - Práce s BOBOTUBES - rytmika, stupnice, hry, skupinová práce
(fotografie budou dnes večer ve fotogalerii třídy)
- práce s básní, hledání hloupostí
- tvorba vlastních básní, (skupinová práce) brzy je zveřejníme na internetu:)